Fredagschill med kusinerna

Hade verkligen inte planerat något för gårdagen, men slutade med en massa skratt ändå bort i UpplandsWäsby. Det hela började med att jag kom på att kusinen messat på morgonen och jag inte svarat, så skrev till henne. Slutade med att hon ringde upp och frågade varför jag inte var där med de? Svaret var enkelt jag var inte inbjuden, men kom då sa de. Jag fick ett infall där i soffan i mina pjamasbyxor framför TVn och sa jo men jag kommer. Åkte till Kyrkbyn och träffade kusinerna.

Där blev det en hel del massa skratt och en del kort jag kanske inte vill se, hahahah. De spelade Fia med Hutt och stackars Anna liten som skulle jobbba idag, men tur de att det var inte förän 16-tiden.

Slutade med att jag körde hem Pysen hem.

Tack för en underbart rolig kväll!
Så underbart att hitta på nått annat för en helg och släppte tankar på basket och lite annat för en stund och hade bara verkligen skit kul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0