Fredag härliga fredag!

Vilken underbar fredag det varit och känner att det kan bli.

Visst jag vaknade lite för sent imorse och var såååå trött. Knata upp ur sängen och fick i mig lite till frukost och sedan med Rix morgon Zoo i lurarna knatade jag till jobbet, tog 12 min idag, vilket betyder att jag gick raska steg. Barnen började komma och vi slutade med hela 9 barn till lunch. Eftersom grannavdelningen hade planering skulle passa deras barn och de var inte många. Vi tog med oss alla 12 barn (2 avdelningar) och gick till en lekpark utanför gården. Stora nöjet där var att åka skärtlapp i backen och rutschkana. Rutschkanan var vi dock tvungna att stänga av eftersom en kille fick sån fart så han stod på huvudet i den. Galonisar i en snötäckt bana var ingen bra kombination, det gick helt enkelt för fort trots hjälm på huvudet. 

Dagen fortlöpte och vi var ute efter lunch också eller jag kom ut efter rasten så var barnen på väg in. Bra timing där av mig. 

När jag slutade 16.30 såg jag fram emot min power nap innan träningen. Lagom till 17.00 när jag just ställt alarmet på 15 min så får jag sms. AIK knäcker, det räcker! (det var det som stod) ja kul men sen kom 12 likadana till. Inte han jag stänga av ljudet mellan alla heller och där var min power nap förstörd. Tack M! Messa tillbaka och sedan kom typ 12 sms med ojoj. Fick förklaringen till alla sms att ja men ibland så har du ju lite svårt att förstå.....hahahah. Men visst jag hade kunnat strunta i att svara på det första men han provocerade ju med 13 sms i rad jag var ju tvungen att skicka tillbaka 16 stycken sen med nått svar. (men skickar man gratis sms så gör man.... tur är väl det annars hade jag aldrig gjort de.

Träningen gick väl helt ok, vi var bara 8 stycken som tränade och vi fick sluta lite tidigare. Eller vi körde i ca 60 min istället för 90 min, vilket med facit i hand var riktigt skönt. Vi spelade en del och sköt lite, ganska kul träning.

Kom hem och ätit mat med mamma och pappa framför Lets Dance och som vanligt på fredagen så blev det en pasta rätt. Nu ska jag kolla lite fotografier på Lukas som jag vill ha i min nya lya, en stor bild på Luke är mitt mål. Sen ska jag kolla om jag kan göra en födelsedagspresent till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0