Börja tidigt slutar tidigt!

Imorse började jag tidigt, jag öppnade upp hos oss 07.30. Jag har kommit fram till att jag skulle aldrig palla jobba 7-15.30 sååååå mycket hellre 8-16.30. Men den fredagen i månaden som jag öppnar slutar jag också tidigt, redan kl 13.00 och ojoj vilken skillnad på dag det blir då. Speciellt en dag som denna då jag ska hälsa på Okla i Linköping. Dags att börja packa kanske för om lite minrde än 1 timme ska jag ta bussen till Centralen.


Skulle tro att jag återkommer först på söndagkväll efter 94 matchen. På återseende!


Ps! Det ska bli underbart att komma ifrån allt, det är mycket nu och ja riktigt skönt att komma bort från allt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0