Amor Vincit Omnia

Tillbringat kvällen med mamma och det var nog länge sen det var så trevligt att tvätta och jag har fått gjort en hel del annat medans tvätten gick också.

Började med att mamma och jag åkte förbi BOOM (vilken underbar affär) och där hittade jag en julstjärna, en svart med glitter i och jag vart riktigt nöjd, även om jag ville ha en röd. Sen hittade jag också en text som jag ville ha och blev nästan kär i. Tittade på den från första början och sen innan vi skulle gå ut så var jag bara tvungen att gå tillbaka och titta lite till och så blev det en tidig julklapp till mig själv.

Fick middag av mamma och pappa och sedan blev det hem och tvätta i 3 timmar... Kul nja men fick rent 6 maskiner och en del annat han vi också med under tiden. Var i centrum och köpte Ice Age 3 och mamma köpte andra Stig Larsson filmen, spikat upp mina ord, bäddat om sängen m.m

Dessa ord pryder just nu min sovrumsvägg...
(kärleken övervinner allt)


Kommentarer
Postat av: Madde

De e vackra ord, de pryder min rygg sen 1½månad tillbaka! =)

2009-12-04 @ 23:10:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0