Underbara helg

Gårdagen var helt underbar! Kan citera min vän "När man har så trevligt hinner man inte tänka på att ta kort". Jag hade förövrigt med mig kameran men blev bara 2 kort på grönan. Efter grönan blev det promenad, snack, bira, promenad och hade helt underbart och solen sken och det var lagom varmt ute.

Idag har jag njutit i solen på golfbanan. Vi fick riktigt trevligt sällskap av två sundsvallsbor som skulle vidare imorgon till Göteborg och kolla på Madonna, jo lite avis var man ändå.

Efter rundan blev det fika på landet med hela familjen och imorgon kommer hela familjen hit så det blir storstädning och bak imorgon!

Nu väntar soffan på mig =)
(på bilden ser det väldigt tomt ut och i verkligheten är det inte lika tomt som på bilden... vad som saknas får ni själva klura ut....)
 

Kommentarer
Postat av: anne

svar: haha jo, jag förstod också det. tyckte bara ironin i det hela var sjukt rolig ^^

2009-08-09 @ 18:12:04
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0