Tillbaka efter semestern!

Strax efter 08.05 så var jag nere och låste upp cykelförådet för att hämta ut mig kära cykel för att trampa till jobbet. Där var det kära återseende och visst vi såg igår men idag var det mera på riktigt. Barnen kom idag och de droppa in lite då och då. Helt plötsligt kom vi på juste frukt kanske de vill ha också. Idag blev det bara "nya" barn som kom till oss och de ser så små ut ibland, ja speciellt när de satt vid borden eller skulle tvätta händerna heheh de når ju knappt upp. Men viss charm har dessa nya krabater också ;)

Hade en riktigt lugn första dag och kunde passa på att njuta av solen en stund också idag. Både innan lunch och efter mellis.

Min kära kollega KO sa jaha ska den bilden nu hamna på nätet med kommentaren jag jobbar! Heheh så kan väl inte göra henne besviken. 

Svårt att kolla i kameran med solen rakt i ansiktet :P



Nej nu väntar sängen imorgon är det en lång dag som väntar. Jobbar 8-15 inte långt ju... men sen möte 15-20 puhh 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0