Tidig morgon...

Dagen kommer att spenderas på golfklubben där jag ska vara tävlingsledare på special-km. Så idag var det en tidig morgon, var här redan 7.30... kul kul jag som trodde jag hade helg och kunde sova. Men icke sa nicke!!! Imorgon blir det nog en tidig morgon också, men får väl nöja mig med att får kräftor ikväll och kommer nog sussa gott på kudden på landet. Sover alltid bra på landet och vad det är det vet jag inte om det är luften eller om det bara är så att jag slappnar av när jag är där.

Ska ut och träna lite tänkte jag idag sen får jag se hur jag bedriver dagen mera här på klubben, kanske tar en simtur i poolen vi får se.

Hoppas att ni får en trevlig dag!
(och psss håll tummarna för min mamma idag när hon tävlar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0