Tankar om allt och ingenting

Ja först kan vi säga GRATTIS till gamle coachen som fyller år idag. Idag har även storebror och coach (också gammal) namnsdag. Grattis till er!

Igår fick jag sms på morgonen och skrev och tacka för gratulationen och skrev även de vad glad man kan bli av ett sms. Jag blev riktigt glad och det var precis vad jag behövde. Idag när jag skickade grattis fick jag ett fins sms tillbaka och jag blev glad.

Mycket tankar har det varit kring telefonen måste jag säga den senaste tiden. Förstår inte varför man ska fundera så mycket.. Skit i allt kanske och gör som en av knoddarna på jobbet sa, bara att åka till ICA eller ja Sollentuna går också bra.

Men i söndags blev jag faktiskt ändå lite glad men samtidigt chockad av att det inte var någon tystnad. Hade verkligen ställt in mig själv på de men när den inte kom så blev jag ändå glad. Jag ville ju bara få ut de sen väntade jag mig inget. Men av den jag trodde på så kom inget sååå jag blir såå fundersam. 

Så skönt när basketen drar igång då släpper man dessa tankar lite och ja tiden försvinner lite... men när man bor själv så kommer de lätt tillbaka ändå.

Näää säger bara Sollentuna eller ICA nästa! Hahhah

Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

Whats up nu ???

2009-08-20 @ 17:31:29
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0