Storstäd klart!

Underbara sovmorgon imorse =) Njöt när jag tittade på klockan och kunde sova 1-2 timmar till utan att vara stressad att skulle upp och göra nått.

Dagen flöt på och satt och prata med en vän och jag bara skratta han hade sånna problem, vi kunde dra en jämförelse med prison break hahah. Tänkte kl 12 slutar jag snacka då ska jag städa.. nja funka inte men klockan 13.00 då...det sprack de me.. kl 14 då.. nja sprack där me. Men vid 14.15 så sa vi stopp och jag måste verkligen städa nu så jag hinner med. Lustigt hur tiden bara rinner iväg så där och vi prata ju egentligen om ingenting... Jaja jag fick mina skratt.

Nu har jag storstädat hela lägenheten och ska bara hoppa in i duschen och sen gå iväg och köpa glass till familjen kommer. Är så glad för hela familjen kommer snart, inte bara mamma och pappa utan även Magnus och Lina =) träffa de igår efter rundan men idag kommer de hit. 
Det har dammats och dammsugits och torkats av och flytatt kartonger och ja det luktar rent, nää brukar inte smuts med ni fattar vad jag menar... (hoppas ja)


Vad har dagen annars bjudit på för en andra? Jag håller i alla fall tummarna för vännen min att allt gått bra, är såå glad för din skull =)


Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

sovmornar är ju så underbara!

2009-08-09 @ 16:51:28
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0