Shit va veckan går fort!!!

Började jobba i måndags (eller smygstartade 2 timmar i söndags) och jag tyckte det kändes riktigt bra ändå. Visst jag hade gärna haft denna vecka ledig också nu när solen kommit fram så mycket, fast visserligen hade inte jag kunna legat på stranden nu ändå som som kropp mår nu... Men jag har ändå saknat arbetskollegorna och allt det där på jobbet lite. Jag trivs verkligen jätt ebra på jobbet och har underbara kollegor ♥ Det har varit underbart skönt med 4 veckors semester eller om man säger 1 månad tänkt va mycket längre det känns?!

Denna vecka har varit lugn och vi har inte haft många barn, utan varit riktigt skönt och vi har hunnit med massor känns det som. Jag är numera en vattenmelon och inte röd! Fast tror det där med rödarummet sitter kvar ett tag till...

Att komma tillbaka till jobbet denna vecka nu när solen tittar fram skulle väl många tycka vara tråkigt. Fast det är då man inser vilket underbart jobb man har. Är ute hela f.m och stora delar av e.m också och det är stek på gården. Kan dock tycka synd om alla som sitter på kontor med kostym och "fina" kläder inte som en annan som kan gå i linne och shorts, me like =)

Imorgon är det fredag och jag öppnar vilket betyder att jag ska ge mig hemifrån 07.00 och jag har väl tur som vanligt att första barnet kommer efter 30 min eller så kanske min kompis kommer efter 1 min. HIhi får jag ju sällskap i alla fall och får någon att prata med ;) Jag öppnar med det betyder ju också att jag slutar 13.00 vilket jag tycker är underbart att göra en gång i månaden trots att jag jobbar full tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0