Nya äventyr väntar runt hörnet!

Slutat för dagen och kommit hem nu. Ska byta om lite och sätt apå mig bekväma men ändå lite roliga kläder och bege mig in till stan för nya äventyr. Kanske hittar vi något som får en att släppa tankarna och det var ju helt stört men varför skulle jag drömma så underbart konstigt i natt då?! Det var bra fast ändå int ebra i drömmen, värsta var ju att det var så äkta, det skulle verkligen kunna bli så eller inte alls....

Nää nu ska jag kolla upp när tågen går och leta fram bussremsan och sen knyta skorna och sen traska. Eftermiddagen och hur länge det blir återstår att se ska i alla fall spenderas på Gröna Lund med min underbara vän. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0