Med facit i hand....

Är jag glad att jag int edrog vidare efter varit på Cliffan. För imorse när jag vaknade hade jag såååå ont i halsen. Redan i torsdags morse när jag vaknade kände jag att jag hade lite ont i halsen men sen inte tänkt mer på de förrän idag. Nu mår halsen ganska bra men känns istället i bihålorna och huvudet är alldeles tungt, men vägrar att bli sjuk nu när jag ska börja jobba igen.

Kvällen på Cliffan var toppen och jag gillar verkligen stället och folket där. Säger det igen har ni inte varit där gå dit det är sååå bra. Alla jag pratat med säger samma sak och så många människor kan inte ha fel.

Det där att hade ont i halsen imorse kan ju ha lit emed att göra att man dansade och svettades som en tok igår och sen när man lämnade stället var det lite kyligt ute men inte ville man ta på sig en jacka då man var ju tok varm. Fast jag trro mer på att jag haft nått i kroppen som bara inte velat bryta ut förrän nu lagom tills jag ska börja jobba. Ska faktiskt prova med allergimedicinen och se om nässprejen får det lite att släppa (ibland så är jag smart!)

Fick erbjudande om att dra vidare till Norrtullsgatan eller var det var igår efter att Cliffan stängt. Var först på och skulle ju få skjuts hem och allt och blev erbjuden drinkar och bira men tackade tillslut nej ändå. Blev inget och idag är jag glad att jag valde att åka hem när jag åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0