Maten på spisen

Maten i köket kokar du...vad har du för dig... ja sen kommer jag inte på mera, denna sång sjöng vi alltid på min praktikplats innan maten kom.

Min mat står också i köket och väntar på att bli klar. Spagetti och köttbullar en favorit.

Ikväll blir det ensta träning med laget men aaa jag har ont i huvudet men ändå ok, halsen mår bra nu i alla fall så ska testa. Kommer dock inte springa någon mil och det blir tal om de, hahah nää tror faktiskt inte det blir någon mördarträning. Direkt efter träningen blir det att åka iväg och storhandla. Men största problemet är att jag inte alls vet vad jag vill ha. Aaaaaa vad ska jag köpa, ska försöka skriva upp lite saker som jag behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0