KM 2009

KM 2009 går till ett av historiens sämsta resultatlistor. Ja resultaten var sååå illa på flera sätt, det var en som spelade bra idag Grattis till dig! Annars så vet jag inte vad som hände. Igår spelade vi 16 av 18 hål i regn som himlen vore öppen eller som någon satt på kranen. Tyckte så synd om killarna att de skulle gå ut ett varv till, men lagom till vi gick av 16 hålet så slutade det ju regna och himlen började spricka upp. Ja killarna hade tydligen fått riktigt fint väder sen på sin andra runda. Dagens runda var det bara blåst som var hindret ja och så mitt otroligt dåliga spel men var det kom ifrån vet jag inte. 

Men tar med mig lite saker från helgen ändå. 

* Jag kom därifrån med en bronspeng... putta bort silvret på sista hålet eller mitt dubbelslag på 10:an 
* Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta vid flertal tillfällen...
* Vi har fixat en tröstar dag eller planer på en i alla fall. 
* Ätit god mat hela helgen. 
* jag har varit så possitiv hela denna katastrof runda så känner inte igen mig själv. Tror det var därför det gick så dåligt, tror måste bli lite arg för det ska kunna vända.  
* Golf är roligt nästan jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0