Kick Off med jobbet!

Började så bra med att jag lyckas låsa mig själv ute på jobbet. Ja hur jag jag lyckades göra det är en historia i sig men för att göra den kort så kan jag säga. Hämta väskan i bilen → ytterdörren stängs → kommer på att nyckel är inne och dörren låst → jag var utelåst! 

Kick offen var mycket trevlig och det beror nog mycket på mitt trevliga sällskap. En av de första kollegorna vi möter frågar, hur mycket har hon druckit? Vadå jag körde ju bil! Ja men tröttheten tog nog ut sitt pris. Jag skratta i alla fall stundtals så jag grät och har än en gång insett vilket underbart jobb jag har men framförallt vilka underbara kollegor jag har. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0