Ibland behöver vuxna också tanka

Ja och då menar jag inte bilen utan tanka lite kärlek. Så är det ibland underbart att jobba med små knoddar som jag gör, man blir glad och får ibland sån spontan kärlek att vem som hellst blir glad.

Idag var nog en sån dag som behövde lite extra varför kan jag inte förklara men det var bara så, det är ju så ibland. Får man då en liten knodd uppkrypande i knät eller bara en kram så värmer det. Några av mina änglar har blivit stora men träffar de varje dag ändå och är det inte då underbart sött att få höra. Jag vill ha en kram, ja man smälter kan ju bara säga att kommer sakna dig om till sommaren då du börjar skolan. Men det är väl de som är charmen att jobba med barn, det kommer alltid nya små knoddar och livar upp ens vardag.

Sen får man väl säga det igen (ja så KO inte känner sig bortglömd) att jobbar ju med stört sköna kollegor som jag inte vill byta bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0