Ibland behöver man lättas upp

Idag är en sån dag och jag ska förmedla lite roliga saker som faktiskt händer på jobbet. Det är inte bara regnigt och tungt som idag...Även om jag inte tog största smällen, jag var ju iväg och låna böcker med 4 st barn. Jag vara inte kvar med drygt 20 knoddar som skulle kläs på och dessutom fullklädda för regn. När jag kom tillbaka glad ihågen för mina knoddar hade varit så duktiga var mina kollegor inte lika glada och sen när vi skulle gå in blev det sååå försenat, vi åt nog 25 min senare än vanligt och detta påverkade allt med raster och allt. KO kommentar innna hon gick hem var den bästa, gruppkram gruppkram ja och så blev man lite gladare.

Nu ni som orkat igenom denna del kanske undrar när det roliga skulle dyka upp. Nja roligt och roligt men man får tänka på alla de possitiva saker jobbet tar med sig.
* Ja jo jag hade en mysig stund med mina fyra knoddar och självklart fick de springa i alla vattenpölar på väg hem från biblioteket.
* Jag har sååå undebara kollegor ♥
* Barn är ändå ett fantastiskt mysterium
* Det värmer ens lilla hjärta att få en lite knodd uppkrypande i knät bara så där.


Kommentarer
Postat av: ko

Tack Lena! det värmde att få höra att man kan bidra till glädjen på jobbet. (Men jag tyckte faktiskt att vi behövde det då efter all skrik).



2009-08-28 @ 08:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0