Händer grejer på planen

Nu händer det grejer på basketplanen. Även om träningen idag (hade int etränat för halsen men ändå) blev utbytt till seketeriatskurs så har det hänt lite grejer. Med tjejerna 94 tjejerna börjar det formas lite saker kring och det mesta ser just nu possitivt ut, bara de kommer tro på vad jag säger nu så. Där har jag nu fått med mig Kråkan och ska bli riktigt kul att få med henne på ett hörn där och coacha och träna med henne igen. Sen har det varit lite prat om u20 och det kan jag ändå tycka verka lite kul och en viss utmaning i det hela.

Vårat lag får vi reda på mera kul saker på torsdag om allt går rätt till och det ser fram emot. Ser fram emot träningarna nu också och hela denna säsong. Vill så j*vla järna motbevisa för alla som inte trodde på oss inför detta som komma skall. Sen ställer vi oss frågan också hur det är med gymkortetsexistens eller inte... jag hoppas innerligt på ett ja där, frågan är om det blir ett nej vad får vi annars!?

Men just nu vill jag hellst bara bli frisk och kunna träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0