Gölliga päron

Idag fick jag middagssällskap av lagets två kaptener och hade en trevlig middag även om den inte blev som den skulle, eller rättare sagt middagen blev inte vad den skulle men det smakade väldigt gott ändå.

Precis innan skulle knata ner till träningen kom mamma och pappa förbi med mina saker från frysen. Sen hade de även med ett stort paket till mig. Va?! Ja så sa de grattis på namnsdagen, men gulliga ni. Vi brukar inte fira namnsdagar men på senare år har jag och Magnus (som har namnsdag imorgon) fått något extra. Tror mamma tycker det är lite kul att få köpa nått och visst jag tackar och bugar. I paketet låg 4 små handdukar (2*vitt o 2*blått) och ett badlakan (blått). Söta päron man har ibland för de var inte det ändå. I frysboxen låg det även vitlöksbröd och SVAMP! Jag ska festa till en dag och steka kantareller för de är ju så underbart gott =)

TACK MAMMA OCH PAPPA och TACKAR er andra som jag fått mess av idag =) Det värmer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0