Det var mörker...

...inne i min lägenhet igår. Varför jo för att jag (ja jag tar åt mig lite) och elbolaget hade missat lite saker. Vipps så hade man ingen ström och det var mörkt och kylen funka inte och hur skulle jag laga mat??? Bara ringa mamma och pappa och be de tömma min frys och så fick jag dessutom mat hemma hos de, man tackar.

Efter träningen igår fick jag ladda up med ljus både i köket sovrummet och badrummet så jag kunde se nått. Det vart riktigt mysigt och nästan så man ville vara uppe bara för de. Men kände ändå att det var nått som saknades....

Idag när jag kom hem hem efter jobbet så hade jag ström igen och nu får vi se hur jag ska gå vidare med mina synpunkter. Nu väntar en varm dusch och sedan en liten stund i TV i soffan och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0