DAGENS GRATTIS

Dagens GRATTIS går till en av mina allra bästa vänner och även en av de vänner jag kännt längst. Det är en vän som på samma sätt brinner för en idrott och det är därigenom vi en gång träffades. Första gången var på en dammig fotbollsplan och jag skulel chansa på i Skarpäng. Sen dess har vi gjort en massa saker ihop och följt varandra genom livets olika skeden och stadier. Spelar ingen roll vart på jorden vi har befunnits oss eller hur länge vi varit ifrån varandra det är alltid samma sak n är vi möts.

Hoppas att du haft och har fortfarande en toppen dag! Känner man dig rätt är du väl hemma hos din mamma och pappa och äter pannkakstårta ;)



Jag sådde några blommor, en för varje vän

Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en

Det blev höst och vinter och blommorna de dog

Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log

Sen kom regnet med moln stora grå

Nästa gång jag fann dem så var det bara två

Sen kom solen med allt ljus den har

Plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar

Du härdades i solsken, du drunknade i regn

Men en sak är säker, du är en riktig vän


Kommentarer
Postat av: Garpen

1000-tack tjejen!

Du gissade nästan rätt, pannkakstårtan var utbytt mot en chokladtårta ;)



2009-08-20 @ 09:13:05
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0