DAGENS GRATTIS

DAGENS GRATTIS går till den Katrin, stort GRATTIS på 16 årsdagen.

Svårt att förstå att du fyller 16 idag för det betyder att det var 7 år och 1 dag sedan jag började jobba med dig. Träffade väl dig någon dag innan men det var ju i 5 min så det räknas ju inte. Det sa klick redan från början och vi blev ett radarpar ganska snabbt. Du är en person som betytt och betyder jätte mycket för mig. Saknar att inte träffa dig varje dag längre och nu mera träffas vi allt för sällan.

Vi han dela så otroligt mycket med varandra under de 3 åren vi jobbade tillsammans varje dag (mån-fre). Jag växte som människa något otroligt att jobba med dig, du gav mig en helt annan syn på saker och ting.

Har ett blått hjärta på min nyckelring och den kommer alltid att sitta kvar där och fick nästan lite panik när den en dag lossnade. Sen har jag också fått den undebaraste tavlan av dig, glömmer aldrig din kommentar, " Jag sa att jag hette Lena" 

NU önskar jag dig en JÄTTE BRA OCH UNDERBAR FÖDELSEDAG!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

- GLÖM INTE MICHAEL JACKSON HELLER!

2009-08-29 @ 19:07:16
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: irmali

Grattis (: !

2009-08-29 @ 19:12:36
URL: http://irmalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0