Analysrundan

Fick ett sms under dagen om en fråga om jag hade ont i halsen eller om jag ville ta analysrundan? Ja jo halsen mår sådär och huvudet sådär men fått lite tips på hur ska göra de, kanske ska förska ta ett halsprov ändå, har ju faktiskt frikort så varför inte utnyttja de ;)

Det blev en analysrunda och ja va skönt de var det var ju så underbart att komma ut och traska av sig lite och prata av sig lite kanske. Skönt också när det inte är så mycket som gror i huvudet på mig och då mår jag bra även om man visst mår bra av att ha lite som gror i huvudet på en. Speciellt om det är bra frön... 

Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

mycket bra runda, håller med. Mina frön skall inte vattnas.... på ett tag ;)

2009-08-10 @ 21:16:39
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0