Valborg

Solen skiner och det ser ut att vara jätte varmt ute, men så går man ut och inser att det blåser kallt och är inte så jätte skönt ute ändå. Har detta trotsat vädret och gått ute i långa shorts och collegetröja och ibland åkte flisen på. På morgonen var vi i skogen och nere vid vattnet och mata änderna eller rättare sagt skrämmde änderna och kasta bröd i vattnet. De blev nog lite rädda när 15 barn kom ner springande, nää men de (änderna) var snälla och vi fröknar konstaterade att de levde som ett homopar. Det var nämligen två killar som försökte skrämma iväg den enda tjejen. HAHHAH

Fick gå lite tidigare idag, jätte skönt och jag har hunnit med att sova i nästan 1 timme. Var lite trötter efter att suttit uppe och pratat med någon i natt.

Ska snart börja välja kläder inför kvällens bravader. Kvällens planer är att åka in till stan och T.G.I Friday´s och sen vart kvällen leder vet jag inte alls. Men tror att kvällen kommer innehålla en en del killsnack, men vädå träffas fyra singeltjejer så vad mer kan man begära. Så tror att det blir en toppen kväll, själv har jag inte bara bestämt mig vad jag ska ha på mig och hur jag ska ta mig till roslagsbanan, cykel eller gå? Lutar mot en promenad i blåsten.

Vid denna brasa tillbringade jag valborg 2007 med en av mina bästa vänner (som även är med ikväll). Jag minns den kvällen som kall men vi var och kolla på elden för lillkillens skull, eller var det bara en undanflykt att gå ner kanske? För visst är det ändå lite mysigt att stå vid en eld och titta på.   


Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

Och lillkillen var skiträdd, men visst var det mysigt!!!

2009-05-01 @ 00:46:19
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: Lena

Japp men visst var det mysigt, men man får inte stå för nära elden som lillkillen sa ;)

2009-05-01 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0