Utlandet i sommar!?

Kanske kommer det bli en vecka semester utomlands i sommar och då snackar vi spontant. Fick förfrågan idag och ska till på måndag bestämt mig, jag tror jag redan bestämt mig men de vilkoren som gällde idag. Jag är PÅ! Kan bli riktigt nice och timingen kunde ju inte komma bättre heller. Vid tillfället kommer jag ha en lagom fin golfbränna och sen kommer jag tillbaka men en fin jämn bränna som inte bara är fin i linne och shorts/kjol. Sen priset som verkar nu, man kan inte tacka nej!

Mamma sa jaha så har ni bokat nu, nää inte ännu men på måndag om allt går som planerat!

Vart resan går?? Den karamellen får ni suga på lite till, för jag vill inte säga nått från allt är klart men 3 timmar med flyg och 1 timme bil sen bör vi vara framme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0