Underbart lag <3

Idag hade vi sista kvalmatchen och vi vann med 24 poäng mot Järva. Ja det var otroligt skönt och ja vi fick innbördes på de också. Så nu kommer vi 3:a istället för 4:a i kvalserien och även om bara 1:an och 2:an går upp så är 3:a bättre än 4:a. Kan bara säga att jag kommer be till basketgudarna nu och hoppas att de hör mina böner. Jag brukar aldrig be men ikväll innan jag somnar ska jag göra de.

Ja jag fick som sagt inte spela matchen och kommer inte kommentera detta nu. Varför eller så, gjort en gång och de som vet vet och orkar inte förklara igen. Det var inte rättvist och att få höra denna mening i fredags betydde massor för mig. Lena du ska veta att du inte gjort något fel. Så detta inlägg kommer inte handla om matchen i sig, även om jag kan berätta massor kul från den hahhaha utan kommer handla om laget.

Idag har jag förstått betydelsen av laget och hur mycket det verkligen betyder. Jag kan säga att jag hade inte kommit så här långt utan er. Jag vet inte hur jag ska beskriva detta för att ni ska förstå vad jag tycker. Kan bara säga att jag var så glad idag innan matchen, under matchen och efter matchen och det trodde jag helt ärligt inte att jag skulle vara. I efterhand har jag kommit på att det är tack vare er det fungerade. Ja jag vet inte vad jag ska säga mer än tack ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0