Tacos middag för två!

Ikväll kommer en av bästa vännerna hit på middag och vi ska äta Tacos. Det var länge sen vi sågs och går för länge sen mellan gångerna nu också. Men du ska veta att jag tänker på dig och önskar vi kunde ses oftare, tänkt så mycket tid vi tillbringat tillsammans och nu ses vi nästan aldrig mera det är synd =( jag saknar dig massor och även om avståndet inte är långt så känns det jätte långt ibland.

Men ikväll blir det Tacos för två ;) Ser fram emot kvällen och tror att den kommer innehålla massor av kul saker. Jag har lite att berätta från dagen, men säger bara att jag har skrattat så tårarna runnit på jobbet idag. Mohahahah

(Bilden är från en av de gånger de blivit tacos för 1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0