Sova tidigt idag...

Ja jag skulle tro att kommer somna tidigt idag, för ännu en låååång dag på jobbet. I måndags var jag på jobbet i 12 timmar och idag har jag varit där i 11½ timmar. Idag har vi fixat inför morgondagen, då vi har föräldrarfrukost. Så imorgon blir också en ganska lång dag, uch vilken vecka... Men man ska inte klaga så länge man trivs och får ut nått av arbetet. Imorgon blir det att vara på jobbet från strax efter 07.00 til 16.30 då jag slutar. Men första timmarna behöver vi ju inte kolal barn så mycket och sen går vi till skogen så det ska bli mys.

Även om det kommer bli nästan en 50 timmars vecka så är det roliga saker som vi ska hitta på ändå och därför har jobbat över och kommer vara där tidigare.

Så till alla mina vänner och ni andra där ute HA EN UNDERBAR KVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0