Solen skiner och det är helg

Ja och vad kan man mera önska sig?

Som sagt solen skiner och det är helg, sen vad som händer i helgen är inte riktigt klart. Jag har lite planerat men inte allt. Ska iväg in till stan och klippa mig (trots barnens protester) men blir bara lite toppning och så till att trimma till sneluggen lite. Sen ikväll har jag inte bestämt mig ännu för vad som skall ske. Bjuden på (hemma)fest men är rätt sugen på att bara ta det lugnt också och ingen alkohol. Har ju blivit spontana utgångar nu hela denna månad och ingen lördag hemma bara och t adet lungt. Så funtar faktiskt på det ändå. Sen så slipper man sova bort hela soliga söndagen imorgon också. Men som sagt inget bestämt och får se hur jag känner efter klippningen.

Hade även tänkt att försöka att hinna med att slå lite bollar på rangen och vara ute i solen. Får se när får in det i planeringen imorgon eller idag.

En bestämd sak är iaf att imorgon sker första flyttlasset till nya lähenheten och kanske blir lite städning, det är ju inte städa sen flyttstädningen i feb. Så även om ingen varit där sen dess så kan jag tänka mig att det blivit lite dammigt. Den tädningen kan jag faktiskt ta, för ju snabbare jag fixar saker ju fortare kommer jag ju in och kan bo där =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0