Skön dag

Våren ät här och nu hoppas jag att den stannar. Orkar inte med något aprilväder, vill ha enkel vår bara. Påskolov på skolorna men det betyder att vi har förre barn än vanlig vecka ändå. Ganska skönt och man märker hur barnen gillar de, klart det är skillnad att vara 11 istället för 21. Idag har vi påskpyntat hela förmiddagen (ja de barnen som ville) och på eftermiddagen har vi varit ute. Underbart att kunna vara ute i solen från ca 12.30 till 16.45 ja jag hade rast där i 30 min då jag var inne men det var väl ganska skönt men lite paus.

När jag kom in på rasten fanns där dessutom ett jätte stort påskägg fyllt med godis.

Ikväll är det ingen träning men ska äntligen införskaffa mig ett årskort på badet så ska iväg och simma ikväll. Hoppas på att det inte är så mycket folk där, jag och simma är väl inte den bästa kombinationen. Nää ingen katastrof har ju kommit 3 i en tävling i typ 4:an eller nått i simning, då tävlade vi i lag. Så det är min merit i simning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0