Skogspromenad

På f.m var vi ute i skogen med barnen. Oj va snabba de har blivit på att klä på sig...även idag med galonisar. Vi gick och vi gick och tillslut (nä inte en enda sa att det var långt) var vi framme vid ängen. Där åt vi banan och njöt av solen frisk luft. Sen var det skattjakt, påskharen hade häng upp lite skatter i skogen som barnen hittade. Det var tuppar, hönor och fler hönor. Vi tillbringade f.m i skogen och på e.f har vi varit inne och lekt och lekt. Barnen har haft bla haft disco och bara varit inne och lekt.

Jag förberede lite inför morgondagen då vi ska göra stora påskägg. Imorgon blir det en lugn dag med få barn och en mysig pysseldag inne skulle jag tro, ska bli tråkigt väder ute...

Cyklade hem och har sedan hunnit med att vara i centrum med mamma och ätit mat och nu ska jag för en gång skull sätta mig och kolla på tv. Hoppas att det är något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0