Så var det helg... =)

Så var det fredag och jag har gjort det vanliga på fredagar. Tränat till 19.30 och sen kommit hem till nylagad middag som står på bordet kl 20.00 när man kommer ner nyduschad, det är ju underbart. Måste passa på att njuta nu för efter 1 maj blir det inte så längre.

Träningen gick bra fast jag var grymt omotiverad innan men det gick ändå bra. Förklarar varför omotivationen senare, men ja det har med matchen att göra och den där inte så trevliga dommaren. Känslorna har börjat landa men vad hjälper de du har ju redan blåst i pipan och gör så inte jag får sitta på bänken på söndag.

Öppnade idag och då får jag sluta tidigt, och mycket tidigt 13.00. Fast en dag som denna så kände jag att jag had nog gärna varit kvar på jobbet, solen sken och det var ju underbart väder ute och jag säger det igen jobbet är en frizoon för mig.

Nu ska jag ringa en bästa vänn som bor långt bort och berätta om matchen igår.

Fick höra en mening idag som betyder sååå åmycket. Lena du ska veta att du inte gjort något fel! Tack och det betyder mycket att veta att hela laget finns på min sida ♥ Men tyvärr är det redan dömt och även om du ber om ursäkt så hjälper inte de mig nu. Men men nu är det bara att släppa och inte låta detta förstöra min helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0