Renovering på G

Efter matchen med tjejerna kom jag hem till ett tomt kök, ja eller nästan men nu är det tomt. När jag kom hem fanns fortfarande kyl och frys i köket. Nu mera har vi kök i vardagsrummet kolla bild längre ner.

Ska också kort berätta att vi tyvärr torskade matchen idag med 65-63. Vi mötte Alvik som kommer från elit B och vi från div 1 så med tanke på de så var det ändå ok. Stundtals så lirade de riktigt bra och det är mot såna här lag de hör hemma. Synd att sek. var kasst och förstörde mycket för oss. Det är inte ok att sätta fel faul på fel lag, en ok men typ 3. Sen att domaren inte gör mer än att säga ok vi byter här bara hon får spela igen det är ju pinsamt. Jag ska helt klart klaga på de och säga till kansliet på tis när jag ska lämna in domarkvitton.

Nu tillbaka till operation storstädning... det kommer bli såå fint det nya köket tror jag. Var tvungen att fota lite nu hur det ser ut nu när det är tomt och hur vårat vardagsrum ser ut nu.

Ger er lite bilder istället för ord....


I hörnet här kommer vasken att vara, kommer bli grymt. Det stora hålet är från kylen och frysen.

Här är vårat provisoriska kök, tillvardags annars vardagsrum
 
Här är alla saker från köket och hallen....tanken som slog mig när jag kolla in här och sä här lever folk!
(ja iaf enligt tvprogrammet rent hus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0