Party

Det blev party igår och visst hade jag kul och har saknat att vara ute med dig också, som alltid. Det blev ganska sent vi kom in och då var det full fart därinne redan.

Kvällen bjöd på mycket.... bla sa det poff poff några gånger, men jag var helt oskyldig och denna gången var jag faktiskt de. Var inte ens inblandad, hahah men min vän fick hela ölen på benet...Träffade också lite kompisar som jag kännt sen de var så små och inte alls var mogna för krogen... Det var trevligt för de är så gulliga när man träffar de. Så det blev lite kramkalas och vem skulle banga på att krama på lite fd hockeyspelare ;)
 
Kvällens kommentar: GIllar du inte att kramas? Va ska man svara på den, klart man gör!

Kommentarer
Postat av: maria

va han hockeyspelare.... ja där ser man !!! och klart jag e en rocker, det kunde han iallafall!!!

2009-04-19 @ 23:02:39
Postat av: Lena

Hahah tänk på att min mamma och pappa läser...hahaha

Han visste att du var rocker ja men att han var hockeyspelare visste jag inte ;)

2009-04-19 @ 23:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0