Operation storstädning

Så var det lördag igen... ja och vad händer denna underbara soliga lördag då? Eller nää soliga var till och ta i, det är ju ingen sol ute, den har nog gått och gömt sig. Fick sova länge imorse och det tror jag behövde.

Nyss så började damfinalen i innebandy den visas på TV och TVn står på därnere men jag är här uppe och ska snart städa operation storstädning. Ska städa hela rummet och börja packa ner saker för snart händer de. Nästa fredag ska de sista papperna skrivas och innan dess ska jag ha hunnit med en massa saker, inte bara packa ner massa saker utan också att adressändra. Nu känns det jätte roligt och jag ska försöka att komma ut imorgon och kolla på lite färg eller ev tapet.

Men nej nu när ändå inte solen lyser jätte starkt så ska jag ta tag och börja städa....

Här bor jag om inom 3 veckor, ja iaf inom 1 månad =)

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Ja, jag sökte något jobb i sthlm, men som endast barnskötare får man inte så lätt jobb, hehe.



Men ja, barn är ju riktigt kul att jobba med:)

2009-04-18 @ 21:35:09
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0