Nu är lång arbetsvecka över

För cirkus 30 min sen kom jag hem efter en lååång arbetsvecka. Jobbat knappt 50 timmar denna vecka och visst det känns, men ändå så är det inte så farligt. Men det har varit en lång vecka med möten, utvecklingssamtal, planering, förberedelse men samtidigt så var all förberedelse och planering värt de för vilken gensvar vi fick =) Sen så kan man inte klaga på vädret i slutet av veckan heller, helt underbart och det är verkligen en löneförmån jag har. Igår var jag ute i nästan 5 timmar och idag har jag varit ute i nästan 4 timmar så nää jag klagar verkligen inte.

Fast ska erkänna att jag är rätt trött nu. Det är inte bara jobbet som varit planering med mycket har hänt utanför jobbet också. Vi har inget kök hemma, så klart det påverkar när man inte kan laga mat hemma. Skrivit på alla sista papper till min lägenhet idag. Så nu äger jag lägenheten och ingen annan, jag har tom idag köpt min första försäkring, som pappa sa nu börjar du bli vuxen.

Ikväll blir det en lugn hemma kväll framför tvn. Tror också det blir lite avsnitt av One Three Hill säsong 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0