Massor av frisk luft

Så var denna dag snart över också och oj oj vad dagarna försvinner fort... Det gäller att njuta av vårvärmen så mycket som möjligt och det har jag gjort idag.

Åt påsklunch på jobbet idag och det var gott potatis, köttbullar, korv, ägg och lite lax åt jag. Sen bjöds det på sill också men då var jag som barnen för feg för att smaka, nää men tycker faktiskt inte om sill och jag åt ju faktiskt en liten bit lax det fick räcka ;)

Efter jobbet så träffade jag en av mina bästa vänner Toker och vi gick på promenad runt Rönningesjön. Vi hade med oss matsäck som vi åt vid en soligt (men lite blåsig) rastplats vid Skavlöten. Efter att ätit den efterlängtade lunchen/middagen så gick vi vidare. Under promenaden han vi diskutera massor fram och tillbaka och fram och tillbaka. Alla dessa val och hur de påverkar oss som människor.... hur vi än väljer kommer det styra våran framtid. 

 På väg hem från Hägernäs så messade jag M och fick svaret att ja jag ska gå nu. Det blev ytterligare en promenad men nu i lite högre tempo, ja men det var ju också två olika typer av promenader. Lika sköna båda två men på olika sätt. Analysrunda är tillbaka fast dock idag inte så mycket analys.

Kan konstatera att min dos av frisk luft idag är nådd... Ute från 13.00 till 19.45 ja jag var inne dryga 15 min därmellan och vände och äkte igen men annars mycket frisk luft men sååååå skönt.

Kommentarer
Postat av: maria

Jajemen, nu kör vi....Och vi gillar det varje gång ;)

2009-04-07 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0