Kollat match från sidan igen....

Så har man kommit hem från en inte allt för kulig match. Varit i Brännkyrkehallen och kollat på U23 match, det var kvartsfinal i Mitt i Cupen, vi torskade mot Skuru. På ett sätt saknade jag inte att inte spela, jag fick ju inte för gammal.... fast på ett sätt skulle jag gärna spelat. Kan inte säga att det var något skönlir direkt näää alldeles för mycket slarv och det som jag kanske reagerade på mest det var att ingen tog tag i det. Det saknades ledare på planen. 

Så nää kommenterar inte så mycket mer om matchen, torsk med 13 poäng. Säsongen är slut nu och snart drar det igång med möten av olika slag, men först träning imorgon och kan ana en riktigt jobbig jobbig träning eller en soft träning. Vilket ska jag tro på  jobbig eller soft och vilket önskar jag egentligen? Hmmm egentligen önskar jag en riktigt jobbig en men på ett sätt en lätt en för har så j*vla ont i foten igen. Ska ringa läkaren imorgon, det ilar och gör bara ont kan inte förklara och kan samtidigt kolla upp min cm ruta i axeln som gör att jag får spunk ibland.

Uppkast Täby-Skuru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0