Jag somna rekordtidigt

Nää blev inget blogginlägg igår, jag som hade såå mycket att berätta. Hade en del bilder att lägga upp bla min kollegas fina påskägg och så min påskpresent jag fick av KO. Men blev som sagt inget inlägg igår, jag somnade.

Satt framför datorn en stund men bestämde mig för att kolla på Du är vad du äter som börjar 20.00 och 20.10 la jag mig i stora sängen och kolla och 20.15 sov jag, vaknade upp strax efetr 21 och sprang in i badrummet och gjorde mig klar för sängen. Bestämde mig att gå och nanna tidigt... låg klar i sängen redan vid 21.10 och jag somnade igen på ca 35 min. Men att somna så tidigt och då redan sovit i 45 min gjorde att jag vaknade 05.30 imorse och var PIGG. Låg kvar i sängen och lyckades somna om 20 min innan klockan ringde. När jag kom till jobbet idag så fick jag höra, är du redan här. Då var väl klockan ca 07.53 och jag börjar 08.00 ja jag var ju pigg. Jag kom dit och personalen var nu fler än barnen... 2 fröknar och 1 barn. Hahahah men inte så länge till. 

Haft lite barn idag knappt 10 st och de har lekt och lekt och lekt. Vi blåste upp ballonger på rasten och jag känner hur mina händer luktar ballong... spelar ingen roll att de är tvättade och spritade, de luktar ändå!

Får väl passa på att göra lite reklam vartifrån vi fick ballongerna också, det är ju faktiskt ett gott syfte.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0