Hade fel...

Detta är inte det största skämtet på LÄNGE det är det största skämtet under min basketkarriär. Så glad att jag slutar tidigt imorgon redan kl 13.00 imorgon.

Matchen kommer jag ej kommentera men ska säga så här mycket att det är inte vårat spel eller så som är det största skämtet utan det är dommaren. Det blev avstängning och rapportering och nu ska det bli rapport tillbaka, det är sjukt hela grejen. Själv hoppas man på under, men är förberedd på att det inte sker det är lättare att ta smällen då. Tror man inte för mycket så kan jag ju bara bli glad.

Imorgon mellan 7.30 och 13.00 ska jag jobba och jag som kallade jobbet för en frizoon men för första gången känner jag jag vill bara vara hemma och inte göra någonting. Ska ringa några samtal efter jobbet imorgon och får se hur jag mår om jag går ner till tjejernas träning. Skulle chansa på att jag kommer behöva sova lite efter jobbet imorgon. Snälla ge mig sol imorgon.

Kommentarer
Postat av: garp

Vad hände???? nyfiken

2009-04-03 @ 09:57:32
Postat av: Lena

Ja det ska jag berätta en dag... kommer kanks elite här också när jag får ork för de.

2009-04-03 @ 13:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0