Frukostssuccé ;)

Japp vad mer ska jag säga än om i morse att det vart lyckat. Strax efter 7.30 kom de första "gästerna" och strax efter 9.00 gick de sista "gästerna". Allting gick jätte bra och vi fick mycket beröm av föräldrarna vilket alltid är kul, men det roligaste var att de verkade så mena de. Det var liksom ingenting de bara sa utan det kom så ärligt =) Efter frukosten gick vi med hela gruppen ut i skogen och på vägen hem var det trötta ben som lunka fram.... Jag fick mana på några trötta lite extra och när det inte ens går att jaga de med trollet, ja då är de trötta. heheh Kom tillbaka till en härlig biffstroganoff och barnen (ja tacka nej) fick glass till efterrätt då vi firade ett födelsedagsbarn. Efter vilan var tröttheten som bortblåst och sen var vi ute från hela eftermiddagen. Även mellis ute vilket är mycket mysigare än att äta inne.

Efter att varit ute i 3 ½ timme så slutade jag och då blev det en liten tur med bilen och sedan till Centrum för att fika med KO. Blev en trevlig fika stund och samtidigt en stund att varva ner och reflektera lite över dagen. Mycket trevligt var det och jag tackar så mycket för maten.

KO fick en så här fin Latte (eller vad det var för sort)

Min sallad var så här smarrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0