Dagens träning

Ingen träning med basketen förrän nästa tisdag och det känns väl både och faktiskt. Skönt på ett sätt för ny får man verkligen chansen att vila upp kroppen och foten behöver nog denna vila. Fast på ett annat sätt känns det trist att inte träffa alla i laget, även om kommer träffa en del ändå men inte på samma sätt. 

Så ingen träning betyder att jag får kryp i kroppen och att jag blir rastlös... Så idag tog jag äntligen tag i det som jag tänkt på sen i januari, jag köpte ett årskort på badet. Invigde det idag genom att simma 1 km och sen gå och basta i 15 min och det var jätte skönt. Hoppas på att kunna komma ner och simma snart igen för det är verkligen avslappnande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0