Bra dag!

Slutade jobba för 30 min sen men ska tillbaka till jobbet igen till kl 18.00 då vi ska ha möte i 2 1/2 timme och sen så får man sluta för dagen. Vilket annat jobb går man hem för att sedan komma tillbaka för att gå på möte? Men jag klagar inte, vem kan få vara ute i solen i 3-6 timmar per dag och få betalt för det dessutom? Hahah underbara kommentarer varje dag små oskyldiga kramar som bara gör en glad. Att se deras lycka gör mig glad och de är så små och oskyldiga ibland. Idag hade jag dessutom mitt första egna utvecklingssamtal, det gick bra! Känner mig vuxen idag och det kändes inte så nervöst som jag trodde. De två andra jag har varit med på var jag nog egentligen mer nervös för, varför vet jag inte.

Nu ska jag iväg och fixa lite saker för att sedan återgå till jobbet för att gå på möte. Spännande nja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0