Basket ikväll igen...äntligen

Japp så var det slut på ledighetet, ikväll ska det liras basket igen. Jag har inte spelat basket på 10 dagar (ja missade ju sista matchen) och har känts bra med ledigheten men samtidigt så saknar jag laget och träningarna lite. Men hur mycket vet jag inte riktigt har ju hunnit med att göra massa annat som jag inte skulel gjort annars. Simmat, gått runt sjön, bara chillat, promenerat lite mera. Men ikväll är det träning som gäller och jag tror inte kommer bli någon mördarträning me tanke på att de är U23 semi imorgon för laget (minus jag o finskan). Så jag tror och hoppas på en del spel och lite boll övningar i fart. Men först innan egen träning så ska ner och ladda upp små tjejerna inför deras åttondel i helgen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0