Sjukis... =(

Vad gör man när man inte kan sova en hel natt och bara ligger och kollar på klockan, jo man sätter sig och bloggar klockan halv 4 mitt i natten... Nja det blev inte så men jag var på god väg. Jag hade ju så otroligt tråkigt och tror inte jag har sovit många timmar i natt och ändå är jag relativt pigg just nu börjar även känna av lite hunger.

I går när jag kom hem från skolan så somnade jag och mellan cirkus 14.30 och 17.00 och det var nog det som satte sina spår i natt. Satt och tittade på CSI med mamma och då var jag riktigt trött, men sen när jag skulle osva kunde jag inte somna. Provade allt men funkade inte. Så i natt har jag mest legat vaken och tänk igenom livet.  
Sov en stund vet jag mellan 5-6 och strax innan 8 skickade jag iväg ett mess om att jag inte kunde jobba, med facit i hand var det rätt beslut. För känner mig inte direkt piggare nu. Jag som verkligen trode att jag skulel bli frisk, tränade inte igår drack massa te med honung, åt halstabletter i (tom äckliga från apoteket) och gjorde det jag skulle för att bli frisk.

Känner att detta blir ett litet klagoinlägg men eftersom jag inte är sjuk så ofta så har jag rätt till det just nu. Har nästan lite feber nu också trots alvedon i kroppen. Åhh jag vill bara bli frisk nu!!!

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och hon lovade att fixa med sig nudlar hem också ;) gullig hon är. Var riktigt sugen på det, men har annars ingen större aptit men ändå är jag hungrig, hur går det ihop? 

Dessa är min favorit just nu...
 

Kommentarer
Postat av: erik

Vill du bli dagens blogg? Kika in senare idag! :)

2008-09-02 @ 19:14:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0