Nått hände i natt

och jag är glad för det. För i dag mår jag mycket bättre än igår, egentligen det ända sm är sig likt är att jag är så trött. Är så trött men kan ändå inte sova. Hur det där går ihop vet jag inte?

I dag var det dags att åka till Eskilstuna för att träna basket i helgen. Jag åkte inte med idag, men om allt är bra imorgon så ska jag åka ner då. Hur jag ska hitta ner själv till Eskilstuna kan bli intressant men det går säkert bra, tror sista biten ärden svåraste. Fast förra året så HIttade Kråkan det ganska snabbt så tror inte ska vara några problem.
Tror inte komer ta med mig några träningskläder för tror kanske det är bätre att jag inte tränar utan bara kollar på och kanske skjuter lite. Skulle sen mamma eller pappa få reda på att jag tränat tror int jag de skulle bli så glada.... Tänker jag efter lite själv så kanske det är smartast ändå att vila i helgen och träna på måndag istället. På måndag är det inplanerat ett skottpass men det skulle tydligen kollas upp hur många sm skulle vara där. Tis har vi ingen träning eftersom vi ska spela på onsdag, men ska ha 94 tjejerna på tisdag så kanske kan köra lite me de annars får jag väl ut och springa kanske bara för att komma igång i nästa vecka.
 
Just nu är jag glad över att kunna åka till Eskilstuna imorgon, tanken är att jag ska äa ner till lunch någon gång.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0