Första dagen på sista kursen

Så idag kan nedräkningen börja till den 19 januari kl 10.00 då jag ska vara klar med skolan. Kl 10.01 kanske man kan andas ut och vara riktigt lycklig för man har förhoppningsvis lämnat in sin sista uppgift. Måste ju bara se till att den blir godkänd på en gång, sen är jag KLAR fatta jag är KLAR efter 3 ½ år på Lärarhögskolan som numera tillhör Stockholms universitet så den gamla loggan finns nu ej mera utan är numera eller sen i januari -08 denna hära.



Idag påbörjade jag som sagt min sista kurs och den heter Funktionsnedsättning, delaktighet och lärande och den verkar vara mycket spännande. Denna första vecka är det skollov för de små i skolorna och våra lärare var snälla att ge oss ganska mycket studietid att läsa. Så till på måndag ska vi typ ha läst klart två böcker och vi har redan fått förbereda ett Case till på onsdag, men det har vi löst redan.

Konstigt att man kan bli så trött av att vara i skolan från 10-15 men jag var tvungen att sova lite (ca 30 min) när jag kom hem. Eller är det så att helgen sitter i fortfarande?

Nu dags att dressa med nya träningsställen för ska snart iväg och träna, halsen mår bra men låter fortfarande som en kråka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0