Tömmer kameran

Sitter just nu och tömmer kameran på bilder, det var ca 260 st som skulle tömmas från kameran och in i datorn. I vanliga fall brukar jag vara duktig och tömma den direkt men nu har det inte blivit så, det var massa olika bilder. Hittade bilder från:
Allt för hälsan mässan
Ockelbo borta
F-94 match i Åkersberga och Skarpäng
Inflyttnngs-/födelsedagsfesten nu igår

Efter att ha lagt olika bilder i olika mappar så ska jag lägga in lite bilder från igår och även kanske berätta lite om vad som hände...Men först tro jag det blir en promenad i snön till Ica för lite små godis. Japp ni såg rätt i snön det har snöat ute och den ligger kvar och det betyder att jag är glad, mycket glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0