Tisdag

Borde kanske sova egentligen redan nu, är trött men ändå inte trött. Orkar bara inte mera just nu.
Jag vill bara att allt ska bli som för 2-3 veckor sedan, då var jag glad typ hela tiden. Nu är det inte så längre varför vet jag inte. Det är väl allvaret och sanningen som kommer ikapp en. Måste komma in i att läsa i min bok igen, den fick en på bra humör och jag blev alldeles lycklig av att läsa den.

Men imorgon är jag "ledig" men ska träffa lite folk som inte sett på ett tag nu och så ska jag göra ett besök hos sjukgymnasten. Hon ska ha ett program till mig så ska jag dit på torsdag också innan skolan. Vaden blir ändå bättre och bättre så hoppas att det går över snart.
Imorgon på min "lediga" dag ska jag också hinna med att skriva klart mitt CV och skicka iväg det till lite ställen. Sen direkt efter sjukgymnasten så ska jag iväg för att träna tjejerna. Imorgon ska det bli mycket spel på halvplan, det måste bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0