Tårarna rinner ner för kinden...

Just suttit och läst en text om känslor och jag kan bara säga att tårarna började rinna ner för mina kinder när jag läste texten. Det var så nära inpå men ändå så långt borta. Detta trodde jag väl aldrig, men är så glad att du delar med dig för mig och att jag får läsa och att jag kan dela detta med dig. Även om jag inte kan ta dina känslor ifrån dig även om jag skulle vilja på det sättet så du slapp bära allt själv, kan bara säga att jag lyssnar och finns här. Det känns lite lättare på ett sätt för mig när jag vet lite mera ändå. Vadå? läs bara om du orkar detta ska du inte ha själv, så självklart lyssnar jag eller läser jag. Vi har delat så mycket minnen både bra och mindre bra och det slutar inte här vi delar minnen fortfarande oavsett.

Jag vet att du skulle gjort samma sak för mig. Som du svara på mitt mess idag, är du lycklig är jag lycklig.

JAG ÄLSKAR DIG KOMPIS och JAG LÄMNAR DIG ALDRIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0